zuid thailand

op krabi aan gekomen een scooter taxi genomen die me naar het hostel zou brengen waar ik heen wilde. eerst heeft hij toch geprobeerd mij bij een ander hostel af te zetten maar ik heb gezegd nee dat hostel wat we hebben afgesproken en anders geen geld en toen heeft hij mij daar uit eindelijk toch afgezet. uit eindelijke gesetteld om 2 uur s'nachts, me bedje in gekropen. de volgende dag krabi gaan ontdekken. in de avond was ik uitgekomen op de avond markt van krabi. het was een leuke markt waar ook live optredens waren. daar ben ik gaan zitten en aan de praat geraakt met een thais koppeltje die in de buurt van een mooi rustig strand wonen wat nog niet toeristisch is. ze hadden mij aangeboden dat ik de volgende dag aan het einde van hun weekendje weg met hun mee kon rijden en ik eventueel bij haar kon slapen omdat ze toch 2 kamers had. er over na gedacht en haar de volgende ochtend proberen te bellen. ze nam helaas niet op. razendsnel besloten dat ik toch niet in krabi wilde blijven want ik was voor de stranden naar het zuiden gekomen ( je kon wel naar koh phi phi maar een dag tour was dan 550 terwijl het naar ko samui 450 was en een heel stuk meer naar boven, naar de richting waar ik uit eindelijk terecht wilde komen het noorden) zo zat ik dus binnen 1 uur in de minivan richting de grote bus om naar de haven te gaan om daar de boot naar koh samui te nemen. in de bus kwam ik er achter dat iedereen naar koh phangan ging. de wel bekende full moonparty's worden daar gehouden en 2 dagen later zou er weer 1 zijn. op de boot nog een andere jongen leren kennen die ook naar koh samui ging en naar koh phangan wilde. uit eindelijk onze eigen weg op gegaan in koh samui aangekomen was ik met een vrouw die daar woonde en vakantie van duitsland terug naar huis ging mee gereden om zo een gedeelte op taxi kosten te besparen en symon had al een taxi geregeld.

op chaweng aangekomen een hostel gezocht en tussen door even wat gegeten. daarna wat winkeltjes bekeken en de clubs op het strand waar nog niet gedanst werd. toen naar een club in de pub straat gegaan en uit eindelijk ben ik symon daar weer tegen gekomen. de club sloot al om 3 uur en we zijn daarna nog naar het strand gegaan. we hebben besloten om de volgende dag samen door te reizen naar koh phangan.

de volgende dag hebben we onze kaartjes geboekt en hadden we nog 2 uur op koh samui even snel wat gegeten en nog van het strand genoten. daar nog een leuke italiaanse meid onmoet maar helaas moesten wij verder.

de vrouw die op koh samui woont vertelde dat ze de jungle party stukken beter vond dan de full moon party. toevallig op de dag dat wij daar aan kwamen was de jungle party, weinig geslapen de nacht er voor maar we hoefde er niet over na te denken en die zelfde avond stonden we weer op de jungle party.

dit heeft voor mij alles veranderd. het was niet mijn muziek dus ik besloot om te gaan. om 1 uur de open taxi genomen waar nog 1 plaats in vrij was en de taxi bleef toch nog wachten op die laatste persoon dachten we.. er kwamen er zelfs nog totaal vijf andere mensen bij. ik vond het een gevaarlijke situatie ze moesten achterop een open geklapt kofferbak bord staan met een reling aan het dak waar ze zich aan vast konden houden. zo stond er ook 1 meisje wat veel te dronken was en waar andere mensen zorg over moesten dragen. ik vond het een gevaarlijke situatie. ook zat er een meisje in de taxi die mushrooms had geprobeerd en een bad trip had gekregen en de entree naar de jungle  party niet had gehaald. ook zat er een jongen nog steeds mushrooms te eten. ik had het meteen gehad en had besloten om de volgende dag te vertrekken naar koh tao.